Klantcase Liewes Roden

LIEWES RODEN Als vierde werkzame generatie in het familiebedrijf is het Hendrik Liewes met de paplepel ingegoten. De inmiddels officiële Opel dealer in Roden begon oorspronkelijk in 1924 in Tolbert. Benzine door het bloed? Ondanks dat er volgens Hendrik geen ‘benzine...

Facebook: tips & tricks om je bereik organisch te vergroten

Facebook is vandaag de dag nog steeds het grootste social media platform ter wereld. En dit is bedrijven niet ontgaan! Ongeveer 60.000.000 organisaties bezitten een bedrijfspagina. Zo’n bedrijfspagina is zeer geschikt om mensen te bereiken en bewust te maken van jouw...

Conversie Optimalisatie: de sleutel tot succes

Ben jij na een zoekopdracht ook wel eens op een website terecht gekomen en meteen weer weggaan? Waarschijnlijk vond je dan niet wat je zocht en ben je snel verder gaan kijken bij een soortgelijk bedrijf, toch? Met CRO zorg je ervoor dat je kijkt naar het gedrag van...

Waarom online adverteren essentieel is!

Tegenwoordig is er op vrijwel iedere straathoek een internetverbinding beschikbaar. Organisaties zijn op ieder moment van de dag beschikbaar voor de potentiële klanten: in de ochtend bij het ontbijt, onderweg naar werk of ’s avonds op de bank. Jouw potentiële klanten...

Welke feestdagen pak jij aan?

Nederlandse consumenten doen hun aankopen voor de feestdagen steeds eerder. Als adverteerder wil je daar natuurlijk op inspelen, zeker met de decembermaand in het vizier. Consumenten zijn namelijk aankoopgericht vóórdat de feestdagen beginnen en gaan actief op zoek...

Quick & easy: Google Shopping met Booster

Als webwinkel streef je ernaar om conversies genereren met relevante advertenties. Je wil passend verkeer trekken en tegelijkertijd overzichtelijk productinformatie tonen aan je potentiële klanten, zodat ze sneller overgaan tot een aankoop. Met Google Shopping kun je...

Welk social media kanaal kies je?

In de wereld van social media lijken de mogelijkheden eindeloos te zijn. Er zijn tientallen verschillende kanalen die je als organisatie in kunt zetten en enorm veel soorten content om te posten, maar waar begin je? Welk kanaal is geschikt? Wij vertellen je meer over...

Vijf tips om te starten met online marketing

Of je nou net gestart bent met online marketing of er nog mee moet beginnen, deze vijf tips helpen je om meer resultaat uit jouw online marketing te halen. Er zijn natuurlijk nog veel meer tips om meer uit jouw online marketing activiteiten te halen, maar laten we...

Automatisch bieden in Google AdWords

De rol van de online marketeer is steeds meer aan het veranderen. Waar de nadruk in het verleden, zeker voor SEA-specialisten, lag op optimaliseren van campagnes, budgetten en biedingen, verschuift dit tegenwoordig steeds verder naar een strategische rol. Eén van de...

Aangepaste meldingen in Google Analytics

Niet meer elke dag in Google Analytics hoeven in te loggen om te kijken of er iets afwijkend is gebeurd? Of na twee weken erachter komen dat er iets helemaal niet goed gaat met je website bezoekers? Dan bieden de aangepaste meldingen in Google Analytics uitkomst. Een...

Nog meer tijdwinst met de nieuwe Google AdWords interface

Vroeg of laat moest het een keer gebeuren; een volledig nieuwe interface voor Google AdWords. Ook Google moet met de tijd mee en de nieuwe interface bespaart naar eigen zeggen veel tijd. De interface biedt echter nog meer opties om tijd te besparen, namelijk...

Pin It on Pinterest