Waardepropositie

Waardepropositie

Een sterke merkidentiteit geeft jouw bedrijf een persoonlijkheid. Het zorgt ervoor dat je herkenbaar en onderscheidend bent. Vooral nu er steeds meer (vergelijkbare) merken als paddenstoelen de grond uit komen, is het belangrijk om je merk goed onder de loep te nemen. Wie ben je, hoe wil je dat mensen je zien en wat is jouw onderscheidende kracht ten opzichte van jouw concurrenten? In de waardepropositie komen we samen tot de antwoorden op deze vragen.

Neem contact op

Wij nemen binnen één werkdag contact op

niks

Voordelen Waardepropositie

  • Hogere omzet, omdat je jouw klanten kunt
    overtuigen van jou te kopen;
  • Bedrijfsbelofte in kaart;
  • Een sterk beeld van jouw ideale klant;
  • Leads/prospects van hogere kwaliteit;
  • Je bent klaar voor succes met online marketing!

niks

Onze werkwijze

De waardepropositie van je bedrijf komt niet zomaar uit de lucht vallen. We pakken dit als volgt aan: 

  • Waardepropositiesessie via een videocall of op locatie
  • Interviews met jouw klanten 
  • Deskresearch door onderzoeken en bronnen te raadplegen
  • Waardepropositie uitwerken en de online marketing strategie opstellen
  • Waardepropositie presenteren 
  • Specialisten briefen

Wil je meer weten over de waardepropositie?

Wie is jouw ideale klant en op welke manier kun je deze het beste aanspreken, bereiken en belangrijker: overzetten tot actie? In de waardepropositie sessie komen we erachter!

Tips van daar-om.nl

Navigeer
door het team!

Marleen Ophof

Zit er een verschil tussen jouw website bezoekers en jouw doelgroep? Dan heb je jouw ideale klant niet helder voor ogen. Formuleer jouw waardepropositie, kies een archetype dat bij jouw bedrijf past en focus je daarop. Bij álle uitingen.

  • Content specialist
  • marleen@daar-om.nl
  • 0505290555

Laura Bodewes

Betrek verschillende mensen in jouw organisatie bij de creatie van de waardepropositie. Zo krijg je een compleet beeld van jouw organisatie en ideale klant.

  • Teammanager
  • laura@daar-om.nl
  • 0505290555

Marleen Ophof

Zit er een verschil tussen jouw website bezoekers en jouw doelgroep? Dan heb je jouw ideale klant niet helder voor ogen. Formuleer jouw waardepropositie, kies een archetype dat bij jouw bedrijf past en focus je daarop. Bij álle uitingen.

  • Content specialist
  • marleen@daar-om.nl
  • 0505290555

Laura Bodewes

Betrek verschillende mensen in jouw organisatie bij de creatie van de waardepropositie. Zo krijg je een compleet beeld van jouw organisatie en ideale klant.

  • Teammanager
  • laura@daar-om.nl
  • 0505290555
Betrokken team

De missie van daar-om.nl is MKB’ers helpen groeien en innoveren. Dit merk je ook door onze betrokkenheid. Wij zijn graag op de hoogte van jouw bedrijfsontwikkelingen en adviseren jou graag.

Bekijk ons team

De waardepropositie geeft met een korte maar krachtige uitleg aan welk probleem het oplost en welke voordelen het je klant zal geven. Zo kopen ze bij jou in plaats van je concurrent!