Content

Vandaag de dag moet je online aanwezig zijn. Want wist je dat meer dan 70% van de mkb’ers een of meer bedrijfsaccounts op social media heeft? Jouw organisatie nog niet? Dan is het al helemaal tijd om daar nu mee aan de slag te gaan.

Jouw bedrijf sterk in de markt zetten?

Content is de brandstof van alle (online) marketing uitingen. Weet jouw doelgroep nog niet wie jij bent of weten ze je nog niet te vinden? Content is dé manier om jouw bedrijf sterk in de markt te zetten! Laat zien wie je bent, waar je voor staat en wat je doet. Door middel van ons ‘Frozen Yoghurt concept’ vertalen wij dit samen met jou naar relevante en aantrekkelijke content. Met een sterk merk, duidelijke doelgroep voor ogen en een consistente aanpak zorg je ervoor dat je online het meeste rendement pakt: dé succesformule voor content

Onze werkwijze

Na een intake (telefonisch of op locatie) of een merksessie bepalen we de essentiële content die we gaan inzetten. Dit betreft vaak social media en blog of nieuwsbrief. Wil je meer? Kies dan voor toppings om jouw content te verrijken. Denk aan een te gekke bedrijfsreportage, interessante klantcase of social advertising om jouw bereik een boost te geven. Natuurlijk zijn er nog veel meer mogelijkheden! Lijkt het je leuk om eens met onze content specialisten te sparren? Neem dan contact met ons op, of lees over onze best practices.

Content doelen

Vergroten van je bereik
Het vergroten van je bereik kan gebeuren door social media, je website en mailings in te zetten. Relevante en interessante content is de basis van een groot bereik.

–  Online profilering
Jezelf profileren betekent letterlijk ‘karakteriseren’. Door je online te profileren met jouw unieke combinatie van kwaliteiten en diensten ontwikkel je jezelf als onderscheidend merk en persoonlijkheid.

–  Vindbaarheid
Content is een manier om organische beter vindbaar te worden. Content is tevens blijvend: een goed blog kan nog maanden na het plaatsen zorgen voor relevant websiteverkeer via Google of bijvoorbeeld Pinterest.

–  Aanjagen van leads
Door middel van shopping advertenties op onder andere Facebook en Instagram kun je jouw doelgroep triggeren om naar jouw webshop te gaan.

–  Loyaliteit
Content draagt tevens bij aan de merkloyaliteit. Klanten zijn loyaler naar mate ze zich kunnen identificeren met content. Daarnaast zorgt social media er ook voor dat de merkloyaliteit vanuit de klant stijgt. Creëer een fanbase!

Content strategie

Als basis voor iedere klant die met content aan de slag gaat ontwikkelen we een
content strategie: hét fundament voor online succes met visuele of tekstuele uitingen voor jouw organisatie. We brengen je merk, doelgroep(en) en huidige situatie in kaart. Daarnaast komen ook kanalen en de soort content die we gaan inzetten aan bod in een contentkalender. Door met een content strategie te werken breng je consistentie en structuur aan in je uitingen.

Voor welke doelstelling?

  • Naamsbekendheid
  • Beinvloeden
  • Leads en verkopen
  • Loyaliteit

Kopje koffie doen?

Ben je nieuwsgierig geraakt en wil je meer weten over wat daar-om.nl voor je kan betekenen? Neem dan contact op met een van onze consultants via info@daar-om.nl of 050 205 7632. Je kunt ook altijd langs komen voor een verse kop koffie of thee!

Wat klanten over ons zeggen

We werken voor klanten uit diverse branches, zoals automotive of bouwbranche. Lees hier wat klanten over ons zeggen.

Ben jij ook om? Neem contact op!

Wil je meer informatie ontvangen? Of vrijblijvend een offerte aanvragen? Dat kan! Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Je kunt ons natuurlijk ook direct bellen op (050) 529 0555

Pin It on Pinterest