Smartbidding Google
jul 24

Automatisch bieden in Google AdWords

De rol van de online marketeer is steeds meer aan het veranderen. Waar de nadruk in het verleden, zeker voor SEA-specialisten, lag op optimaliseren van campagnes, budgetten en biedingen, verschuift…
Aangepaste Meldingen Google Analytics
jun 26

Aangepaste meldingen in Google Analytics

Niet meer elke dag in Google Analytics hoeven in te loggen om te kijken of er iets afwijkend is gebeurd? Of na twee weken erachter komen dat er iets helemaal…
mei 01

Hoe Maak je gebruik van Campagne Tagging

Campagne tagging, of UTM tagging is een manier om meer inzicht te krijgen in de resultaten van online campagnes. In deze blog staat meer informatie hierover, waarom je het moet…
apr 24

Hoe is het ondertussen met de organische CTR?

Ook in 2017 en 2018 was de opmaak van de zoekresultatenpagina van Google aan veranderingen onderhevig. Zo is inmiddels de ruimte voor de meta beschrijving van organische advertenties vergroot en…
apr 12

Wat betekent de AVG concreet voor jou?

Naar aanleiding van onze eerdere blogs ben je nu hoogstwaarschijnlijk een stuk meer op de hoogte van de AVG die op 25 mei 2018 ingaat en de gevolgen daarvan. Maar…