Nog meer tijdwinst met de nieuwe Google AdWords interface

Vroeg of laat moest het een keer gebeuren; een volledig nieuwe interface voor Google AdWords. Ook Google moet met de tijd mee en de nieuwe interface bespaart naar eigen zeggen veel tijd. De interface biedt echter nog meer opties om tijd te besparen, namelijk...

Contentstrategie, waarom, wat en hoe?

Content is alle informatie wat je online kunt vinden en delen, in de vorm van (bewegend)beeld of tekst. Maar waarom content? We kunnen ons voorstellen dat je na het lezen van dit artikel de voordelen inziet van een contentstrategie, maar het toch lastig vindt om te...

Breid je AdWords campagnes uit met extensies

Google AdWords advertentie-extensies, wellicht heb je er weleens van gehoord, maar wat is het nou eigenlijk, waarom moet je dit inzetten en welke varianten zijn er allemaal? In dit artikel geven we antwoord op deze vragen. Wat is een advertentie-extensie? Google zegt...

Hoe Maak je gebruik van Campagne Tagging

Campagne tagging, of UTM tagging is een manier om meer inzicht te krijgen in de resultaten van online campagnes. In deze blog staat meer informatie hierover, waarom je het moet gebruiken en hoe je dit optimaal kan inzetten. Wat is UTM tagging? De afkorting UTM staat...

Hoe is het ondertussen met de organische CTR?

Ook in 2017 en 2018 was de opmaak van de zoekresultatenpagina van Google aan veranderingen onderhevig. Zo is inmiddels de ruimte voor de meta beschrijving van organische advertenties vergroot en zijn de pagina's aan het verdwijnen. Veranderingen op de...

Vraag nu je SSL-certifcaat aan! Van http naar https

Als iemand gebruik maakt van internet, worden er altijd gegevens verstuurd. Voorbeelden hiervan zijn het bezoeken van een webpagina, het versturen van een contactformulier en het downloaden van een pdf-bestand. Stuk voor stuk zijn dit gegevensuitwisselingen, waarbij...

Wat betekent de AVG concreet voor jou?

Naar aanleiding van onze eerdere blogs ben je nu hoogstwaarschijnlijk een stuk meer op de hoogte van de AVG die op 25 mei 2018 ingaat en de gevolgen daarvan. Maar wat betekent de AVG nu concreet voor jou als organisatie? En welke punten moet je als organisatie...

Basisinformatie die je moet weten over de AVG/GDPR

De termen AVG of GDPR heb je de afgelopen maanden ongetwijfeld voorbij zien komen. Vanaf 25 mei 2018 moet iedere organisatie aan de GDPR (General Data Protection Regulation) voldoen. In Nederland ook wel de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) genoemd. Omdat...

Is voice search de toekomst van online zoeken?

Hé Siri…. Ok Google… het zijn twee uitspraken die je steeds vaker hoort, altijd gevolgd door een vraag. Ook Microsoft heeft met Cortana een persoonlijke assistent en samen nemen ze een steeds groter wordend aandeel in in het manier van zoeken. Voice Search is...

Benut jouw webwinkel alle kansen voor de decemberperiode?

De Herfst is inmiddels begonnen dus tijd om bezig te gaan met Sinterklaas en Kerst. We horen regelmatig: “Nu al? De herfst is net begonnen!”. Klopt, maar ondertussen zijn jouw potentiële klanten zich al aan het oriënteren om het perfecte Sinterklaas- of Kerstcadeau te...

Pin It on Pinterest