Kennisbank

Een verzameling van onderzoeken, nieuws en tips.
Vijf tips om te starten met online marketing

Vijf tips om te starten met online marketing

07 augustus 2018
Of je nou net gestart bent met online marketing of er nog mee moet beginnen, deze vijf tips helpen je om meer resultaat.. Lees Meer →
Automatisch bieden in Google AdWords

Automatisch bieden in Google AdWords

24 juli 2018
De rol van de online marketeer is steeds meer aan het veranderen. Waar de nadruk in het verleden, zeker voor SEA-specialisten, lag op.. Lees Meer →
Gebruikersvriendelijkheid van je website; leren van de grote jongens

Gebruikersvriendelijkheid van je website; leren van de grote jongens

10 juli 2018
Onlangs kregen wij een interessant adviesrapport van ST&T onder ogen. In dit rapport geven ze advies aan Coolblue aan de hand van een.. Lees Meer →
Aangepaste meldingen in Google Analytics

Aangepaste meldingen in Google Analytics

26 juni 2018
Niet meer elke dag in Google Analytics hoeven in te loggen om te kijken of er iets afwijkend is gebeurd? Of na twee.. Lees Meer →
Nog meer tijdwinst met de nieuwe Google AdWords interface

Nog meer tijdwinst met de nieuwe Google AdWords interface

18 juni 2018
Vroeg of laat moest het een keer gebeuren; een volledig nieuwe interface voor Google AdWords. Ook Google moet met de tijd mee en.. Lees Meer →
Contentstrategie, waarom, wat en hoe?

Contentstrategie, waarom, wat en hoe?

28 mei 2018
Content is alle informatie wat je online kunt vinden en delen, in de vorm van (bewegend)beeld of tekst. Maar waarom content?.. Lees Meer →
Breid je AdWords campagnes uit met extensies

Breid je AdWords campagnes uit met extensies

15 mei 2018
Google AdWords advertentie-extensies, wellicht heb je er weleens van gehoord, maar wat is het nou eigenlijk, waarom moet je dit inzetten en welke.. Lees Meer →
De juiste doelgroep selecteren voor adverteren via Facebook

De juiste doelgroep selecteren voor adverteren via Facebook

08 mei 2018
Facebook heeft zich de laatste jaren ontwikkeld als een groot advertentieplatform. De data die het platform verzameld, wat men hiervan ook denkt, kan.. Lees Meer →
Hoe Maak je gebruik van Campagne Tagging

Hoe Maak je gebruik van Campagne Tagging

01 mei 2018
Campagne tagging, of UTM tagging is een manier om meer inzicht te krijgen in de resultaten van online campagnes. In deze blog staat.. Lees Meer →
Hoe is het ondertussen met de organische CTR?

Hoe is het ondertussen met de organische CTR?

24 april 2018
Ook in 2017 en 2018 was de opmaak van de zoekresultatenpagina van Google aan veranderingen onderhevig. Zo is inmiddels de ruimte voor de.. Lees Meer →
Vraag nu je SSL-certifcaat aan! Van http naar https

Vraag nu je SSL-certifcaat aan! Van http naar https

19 april 2018
Als iemand gebruik maakt van internet, worden er altijd gegevens verstuurd. Voorbeelden hiervan zijn het bezoeken van een webpagina, het versturen van een.. Lees Meer →
Wat betekent de AVG concreet voor jou?

Wat betekent de AVG concreet voor jou?

12 april 2018
Naar aanleiding van onze eerdere blogs ben je nu hoogstwaarschijnlijk een stuk meer op de hoogte van de AVG die op 25 mei.. Lees Meer →

Neem contact op
met ons.

Sylviuslaan 2 / 9728 NS / Groningen
Telefoon (050) 529 0555

info@daar-om.nl

Over Daar[om]

Daar[om] is een jong bedrijf gespecialiseerd in online marketing voor lokale, regionale en nationaal georiënteerde bedrijven. Met jarenlange ervaring in online sales en marketing ervaring binnen de media…