Kennisbank

Een verzameling van onderzoeken, nieuws en tips.
404-pagina’s, wat zijn het en wat moet je ermee?

404-pagina’s, wat zijn het en wat moet je ermee?

18 juli 2017
Stel je de volgende situatie voor: Een potentiële klant zoekt een product of dienst dat jij aanbiedt. Hij kijkt op je website, klikt.. Lees Meer →
Online reviews belangrijk? Nee, noodzakelijk!

Online reviews belangrijk? Nee, noodzakelijk!

28 juni 2017
Of je nou een hotelkamer boekt, een restaurant zoekt om lekker uit eten te gaan, een nieuwe televisie gaat kopen, op zoek bent.. Lees Meer →
Ben jij al toe aan een shared marketeer?

Ben jij al toe aan een shared marketeer?

22 juni 2017
Niet voor ieder bedrijf is een online marketeer in dienst nemen mogelijk. Ook wanneer deze behoefte er wel is, is de juiste persoon.. Lees Meer →
Onze missie om ondernemers online succesvol te maken duurt voort

Onze missie om ondernemers online succesvol te maken duurt voort

20 juni 2017
Afgelopen vrijdag zijn de drie finalisten voor de Jonge Ondernemersprijs bekendgemaakt. Dennis Pettinga van daar[om] heeft de finale van de JOP net niet.. Lees Meer →
Beperkt vertoningsaandeel; Sluit jouw ‘toko’ ook al om 13:00 uur?

Beperkt vertoningsaandeel; Sluit jouw ‘toko’ ook al om 13:00 uur?

12 juni 2017
Waarom zie ik mijn advertenties niet terug in Google? Dit is een veelgestelde vraag die wij krijgen van onze klanten. Er zijn verschillende.. Lees Meer →
Whitepaper opstellen, waarom en hoe?

Whitepaper opstellen, waarom en hoe?

18 april 2017
Als ondernemer wil je je klanten zo goed mogelijk voorzien van informatie. Dit doe je door je website zo logisch mogelijk te structureren,.. Lees Meer →
Organische CTR nog verder gedaald

Organische CTR nog verder gedaald

18 april 2017
Een jaar geleden publiceerden we de resultaten van ons onderzoek naar de gemiddelde CTR van organische top 3 posities. Dit onderzoek voerden we.. Lees Meer →
Google Alerts, altijd handig!

Google Alerts, altijd handig!

18 april 2017
Google biedt al heel lang een alert-functie, welke toch maar door weinigen gebruikt wordt. Zonde, want deze functie kan namelijk erg handig zijn.. Lees Meer →
Help je klanten optimaal (6)

Help je klanten optimaal (6)

12 januari 2017
Eindelijk, je hebt die nieuwe klant binnen. Na een lange periode van onbewust zijn, dromen, onderzoeken en overwegen heeft jouw bezoeker de bestelling.. Lees Meer →
Bereik je doelgroep wanneer ze willen kopen (5)

Bereik je doelgroep wanneer ze willen kopen (5)

12 januari 2017
Mensen die actief op zoek zijn naar jouw producten en op het punt staan om deze te kopen; een meer ideale bezoeker is.. Lees Meer →
Help en beïnvloed je bezoeker tijdens zijn zoektocht (4)

Help en beïnvloed je bezoeker tijdens zijn zoektocht (4)

12 januari 2017
De actieve zoektocht naar een product begint doorgaans in de Think-fase. In deze fase zoeken potentiële klanten naar verschillende oplossingen en vergelijken ze.. Lees Meer →
Creëer een groot bereik in de see-fase (3)

Creëer een groot bereik in de see-fase (3)

12 januari 2017
Mensen die zich in de See-fase bevinden, zijn mensen die bij je doelgroep horen, maar die niet actief op zoek zijn naar je.. Lees Meer →

Neem contact op
met ons.

Sylviuslaan 2 / 9728 NS / Groningen
Telefoon (050) 529 0555

info@daar-om.nl

Over Daar[om]

Daar[om] is een jong bedrijf gespecialiseerd in online marketing voor lokale, regionale en nationaal georiënteerde bedrijven. Met jarenlange ervaring in online sales en marketing ervaring binnen de media…