Loyaliteit

Na een lange periode van onbewust zijn, dromen, onderzoeken en overwegen heeft jouw bezoeker de bestelling gedaan waar je op hoopte. Maar hoe zorg je ervoor dat je je klanten ook na hun aankoop blijft helpen, zodat ze positief over je praten en bij je terugkomen?

Maak van klanten loyale klanten

Niet alleen zijn loyale klanten terugkerende klanten, tevens zijn dit de mensen die nieuwe klanten aanleveren. Om deze reden is het van belang om goed te gaan kijken wat voor informatie je moet verstrekken om van klanten loyale klanten te maken. Er zijn vele mogelijkheden om jouw webshop of website nog gebruiksvriendelijker te maken. Informatie over bijvoorbeeld wasvoorschriften, onderhoud of aanvullende accessoires helpen je om je klanten om ook na de koop te informeren, positief te beïnvloeden en extra aankopen te doen. Of denk eens aan:

  • Content op je website of webshop (Gratis)
  • Google Remarketing for search (Betaald)
  • E-mail (Gratis)
  • Social Media (Gratis)
  • Social Media (Betaald)

Heb je een nieuwe koper goed geholpen? Vergeet dan niet om een review te vragen. Een veel betere reclame dan een positieve review kun je niet krijgen. Wanneer een klant niet tevreden is, is dit een kans om deze klant alsnog te helpen.

Neem contact op

Neem contact op
met ons.

Sylviuslaan 2 / 9728 NS / Groningen
Telefoon (050) 529 0555

info@daar-om.nl

Over Daar[om]

Daar[om] is een jong bedrijf gespecialiseerd in online marketing voor lokale, regionale en nationaal georiënteerde bedrijven. Met jarenlange ervaring in online sales en marketing ervaring binnen de media…