Loyaliteit

Na een lange periode van onbewust zijn, dromen, onderzoeken en overwegen heeft jouw bezoeker de bestelling gedaan waar je op hoopte. Maar hoe zorg je ervoor dat je je klanten ook na hun aankoop blijft helpen, zodat ze positief over je praten en bij je terugkomen?

Maak van klanten loyale klanten

Niet alleen zijn loyale klanten terugkerende klanten, tevens zijn dit de mensen die nieuwe klanten aanleveren. Om deze reden is het van belang om goed te gaan kijken wat voor informatie je moet verstrekken om van klanten loyale klanten te maken. Er zijn vele mogelijkheden om jouw webshop of website nog gebruiksvriendelijker te maken. Informatie over bijvoorbeeld wasvoorschriften, onderhoud of aanvullende accessoires helpen je om je klanten om ook na de koop te informeren, positief te beïnvloeden en extra aankopen te doen. Of denk eens aan:

  • Content op je website of webshop (Gratis)
  • Google Remarketing for search (Betaald)
  • E-mail (Gratis)
  • Social Media (Gratis)
  • Social Media (Betaald)

Heb je een nieuwe koper goed geholpen? Vergeet dan niet om een review te vragen. Een veel betere reclame dan een positieve review kun je niet krijgen. Wanneer een klant niet tevreden is, is dit een kans om deze klant alsnog te helpen.

Kopje koffie doen?

Ben je nieuwsgierig geraakt en wil je meer weten over wat daar-om.nl voor je kan betekenen? Neem dan contact op met een van onze consultants via info@daar-om.nl of 050 205 7632. Je kunt ook altijd langs komen voor een verse kop koffie of thee!

Wat klanten over ons zeggen

We werken voor klanten uit diverse branches, zoals automotive of bouwbranche. Lees hier wat klanten over ons zeggen.

Ben jij ook om? Neem contact op!

Wil je meer informatie ontvangen? Of vrijblijvend een offerte aanvragen? Dat kan! Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Je kunt ons natuurlijk ook direct bellen op (050) 529 0555

Pin It on Pinterest