Display

Display

Een display campagne zet jouw merk letterlijk in de spotlight; je adverteert met visuele banners. Daarom werkt display advertising perfect wanneer jij je naamsbekendheid wil vergroten.

Neem contact op

Wij laten binnen één werkdag van ons horen

niks

De voordelen van Display Advertising

Display Advertising kan op verschillende manieren worden ingezet, waarbij dit de grootste voordelen zijn: 

  • Visueel aantrekkelijk
  • Zichtbaar buiten Google
  • Onafhankelijk van zoekwoorden

niks

Display Advertising Remarketing

De grote kracht van Display Advertising is dat de advertenties in het Google Netwerk getoond worden. Dit betekent dat jouw advertenties op andere websites, buiten Google, getoond worden. Combineer dit met de visueel aantrekkelijke banners die je gebruikt voor Display Advertising en je hebt de ideale mix voor een succesvolle remarketing campagne te pakken.

Eerst je geheugen opfrissen over remarketing?

Wist je dat Google steeds specifiekere doelgroepen ontwikkeld om op te targeten in het Google Display Netwerk?

Tips van daar-om.nl

Navigeer
door het team!

Dennis Pettinga

Door alleen in de do-fase te zitten loop je tegen een beperking van de doelgroep aan (en dus omzet/leads). Investeren in de See-fase en Think-fase wordt daarom steeds belangrijker.

  • Project manager / eigenaar
  • dennis@daar-om.nl
  • 0505290555

Jeroen Bolt

Zorg dat je de juiste inhoudsuitsluitingen doorvoert, zodat de advertenties ook daadwerkelijk aan de juiste personen worden vertoond.

  • Advertising specialist
  • jeroen@daar-om.nl
  • 0505290555

Rianne Hamers

Bedrijven die een nieuw concept aanbieden, worden niet snel opgezocht door de doelgroep. Zet daarom een Display campagne in, om de doelgroep kennis te laten maken met het concept.

  • Advertising specialist
  • rianne@daar-om.nl
  • 0505290555

Gerbrich Koopal

Door middel van display advertising kan de boodschap visueel overgedragen worden. Met de uitgebreide targeting mogelijkheden kun je de gewenste doelgroep bereiken.

  • Advertising specialist
  • gerbrich@daar-om.nl
  • 0505290555

Dennis Pettinga

Door alleen in de do-fase te zitten loop je tegen een beperking van de doelgroep aan (en dus omzet/leads). Investeren in de See-fase en Think-fase wordt daarom steeds belangrijker.

  • Project manager / eigenaar
  • dennis@daar-om.nl
  • 0505290555

Jeroen Bolt

Zorg dat je de juiste inhoudsuitsluitingen doorvoert, zodat de advertenties ook daadwerkelijk aan de juiste personen worden vertoond.

  • Advertising specialist
  • jeroen@daar-om.nl
  • 0505290555

Rianne Hamers

Bedrijven die een nieuw concept aanbieden, worden niet snel opgezocht door de doelgroep. Zet daarom een Display campagne in, om de doelgroep kennis te laten maken met het concept.

  • Advertising specialist
  • rianne@daar-om.nl
  • 0505290555

Gerbrich Koopal

Door middel van display advertising kan de boodschap visueel overgedragen worden. Met de uitgebreide targeting mogelijkheden kun je de gewenste doelgroep bereiken.

  • Advertising specialist
  • gerbrich@daar-om.nl
  • 0505290555

Dennis Pettinga

Door alleen in de do-fase te zitten loop je tegen een beperking van de doelgroep aan (en dus omzet/leads). Investeren in de See-fase en Think-fase wordt daarom steeds belangrijker.

  • Project manager / eigenaar
  • dennis@daar-om.nl
  • 0505290555

Jeroen Bolt

Zorg dat je de juiste inhoudsuitsluitingen doorvoert, zodat de advertenties ook daadwerkelijk aan de juiste personen worden vertoond.

  • Advertising specialist
  • jeroen@daar-om.nl
  • 0505290555

Rianne Hamers

Bedrijven die een nieuw concept aanbieden, worden niet snel opgezocht door de doelgroep. Zet daarom een Display campagne in, om de doelgroep kennis te laten maken met het concept.

  • Advertising specialist
  • rianne@daar-om.nl
  • 0505290555

Gerbrich Koopal

Door middel van display advertising kan de boodschap visueel overgedragen worden. Met de uitgebreide targeting mogelijkheden kun je de gewenste doelgroep bereiken.

  • Advertising specialist
  • gerbrich@daar-om.nl
  • 0505290555

Dennis Pettinga

Door alleen in de do-fase te zitten loop je tegen een beperking van de doelgroep aan (en dus omzet/leads). Investeren in de See-fase en Think-fase wordt daarom steeds belangrijker.

  • Project manager / eigenaar
  • dennis@daar-om.nl
  • 0505290555

Jeroen Bolt

Zorg dat je de juiste inhoudsuitsluitingen doorvoert, zodat de advertenties ook daadwerkelijk aan de juiste personen worden vertoond.

  • Advertising specialist
  • jeroen@daar-om.nl
  • 0505290555

Rianne Hamers

Bedrijven die een nieuw concept aanbieden, worden niet snel opgezocht door de doelgroep. Zet daarom een Display campagne in, om de doelgroep kennis te laten maken met het concept.

  • Advertising specialist
  • rianne@daar-om.nl
  • 0505290555

Gerbrich Koopal

Door middel van display advertising kan de boodschap visueel overgedragen worden. Met de uitgebreide targeting mogelijkheden kun je de gewenste doelgroep bereiken.

  • Advertising specialist
  • gerbrich@daar-om.nl
  • 0505290555
Daar-om.nl team

Dagelijks werken er meer dan 40 specialisten aan jouw online marketing campagnes. In onze vrije tijd heeft iedereen een leuke hobby, benieuwd wat?

Bekijk het team